jeansjacka

 
Okej. Nyss skrev jag värsta utläggningen om denna jeansjacka. När jag sedan skulle publicera spårar självklart internet ur (vi har kass internetåtkomst av någon anledning..). Så nu tänker jag låta bilderna tala helt för sig själva.
 
Kan iallafall tala om att jag kommer sluta blogga på den här bloggen, och istället på sannerolen.blogg.se.
Så håll utkik, snart händer det saker där (förhoppningsvis..)!
 
 
Och Ellen, om du ser detta kan du väl skriva något i kommentarsfältet så fort som möjligt (nu, eller så)? Jag behöver nämligen fråga dig om en sak...

Kommentarer
Postat av: ellen

VART HAR DU FÅTT TAG I JACKAN? HERRE MIN GUD ALLTSÅ... :D :D :D :D

2012-07-14 @ 11:36:51
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0